دلم میگرد هر دم که نباشی پدر....

سرای عشق....

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ سرای عشق.... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

یه ۵ شنبه دلگیر

نزدیکای غروب افتاب

کنار قبر بابا

فقط من ومن و من...و یه دنیا حرف که فقط به بابا میخوام بگم

کم کم داشت اذان مغرب رو میگفت میگن بده غروب توی قبرستان باشی اما من نمیتونستم دل بکنم

بعد رفتن بابا  من موندم و این لحظه ها...

سکوت مطلق 

من و یه عالمه سنگ قبر

من و سنگ قبر  بابا  

گونه های خیس از  اشکهام

کاش بودی

کاش...

کاش من نبودم ...

کاش پیش تو بودم....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 23 تير 1393برچسب:,

] [ 12:23 ] [ محمد رضا بنازاده ]

[ ]